İzmir Reklamcılar Derneği(RD), 35 yıllık köklü geçmişiyle reklamcılık sektöründe önemli bir kilometre taşını daha geride bırakıyor. RD yeni bir döneme giriş yaparken, 2024 yılı için belirlenen hedeflerle dolu bir çalışma planıyla, 24 Nisan’da genel kurul kararı ile yeni yönetimini seçti. İdeart Reklam Ajansı Kurucusu Turusan Çiner Başkanlığı’nda yeni bir dönem daha başlıyor.
İzmir Reklamcılar Derneği yapılan genel kurul seçimi ile 33. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Turusan ÇİNER -İdeart Reklam Ajansı. Ba kan Vekili; Mehmet ÖZSARUHAN - Modern Medya Grup. Başkan Vekili; Ece YAR - Bermuda Agency. Genel Sekreter; Emre YILMAZ - Fok Dijital. Sayman; Boran TÜRKAN - San Design Company. Yönetim Kurulu Üyesi; Okan ECER - Remedia. Yönetim Kurulu Üyesi; Göksel KÖSE - SODE Agency seçildi.
Yeni yönetim kurulu, sektördeki yenilikleri ve geli meleri yakından takip ederek, İzmir'in reklamcılık potansiyelini en üst seviyede de erlendirmeyi amaçlıyor. Bu doğrultuda, İzmir'in reklam sektöründeki potansiyelini artırmak, sektörün gelişimine katkı sağlamak ve üyelerinin profesyonel gelişimlerini desteklemek, sürdürülebilir reklamcılık modeli için çeşitli projeler ve etkinlikler ile dernek iletişimini daha aktif şekilde geliştirmeyi planlıyor. Aynı zamanda İzmir’deki üniversite ve kurumlar ile çeşitli projeler geliştirerek sektöre istihdam yaratılması sağlanacaktır.
Dernek, reklamcılık sektörünün güncel dinamiklerini takip ederek, üyelerine sektördeki en son trendler ve teknolojiler hakkında bilgi ve deneyim sunmayı hedefliyor. Aynı zamanda, etkin iletişim stratejileri geliştirilmesi ve sektördeki etik standartların korunması konularında da çalışmalar yürütülecek. Reklamcılık sektörüne dair ölçüm ve araştırma metotlarına ait standartların belirlenmesini sağlamak, veri üreterek ulusal ve uluslararası arenada bilgi paylaşımını kolaylaştırmak, sektöre işbirliği yaratmak için de çalışacak…
Yönetim Kurulu Başkanı Çiner; “ İzmir Reklamcılar Derneği olarak İzmir’e ve tüm üyelerimize, sektörümüze katma değer yaratacak projeler geliştirmeyi ön plana aldık. Reklamcılık sektörünün Türkiye ekonomisine katkısı ise çok önemli bir noktadadır. Bu sebeple sektörün gelişimine dair biz de, İzmir ekonomisi için önemli projelere odaklanacağız.”